Un pasito palante maría, un pasito
bon dia a totes i a tots!
si, no, si però…. almenys fins que el TSJC no digui una altra cosa, que es veu que hi tenen traça en fer política.
així estem. amb el covid i amb les mesures.
tal i com vaig anunciar al vídeo, avui toca parlar de les mesures acordades pel govern de la generalitat de catalunya, per fer front a l’augment de casos.
sempre he dit que a mi que em critiquin per fer, i no per no fer. per tant, vagi per endavant, que amb tot el dolor del mal que es pugui causar, entenc les mesures adoptades, com a mesura preventiva.
estic segur que la gran majoria de restaurants i bars ho han estat fent bé. molt bé. però també hi ha hagut una sèrie d’establiments (segurament pq els clients som així), que fèia setmanes que demanaven al cel unes mesures com les adoptades.
a continuació trobareu la resolució del departament de salut de la generalitat, amb les mesures.
Llegir resolució
així mateix, per fer-ho més entenedor, adjunto les infografies que des de l’ajuntament de pineda hem preparat per explicar-ho.
Infografies
i finalment, adjunto també el link que anuncia la regulació que es vol introduir al codi civil de catalunya en quant a la clàusula “rebus sic stantibus”, de la que he parlat altres vegades i que fa referència a adequar el compliment dels contractes als canvis de circumstàncies extraordinaris (aquí aplicable al tema dels arrendaments de locals de negoci afectats per les mesures).
llegir article
en fi, molta força a tothom i ja sabeu que ens trobareu a : consulta@masnouadvocats.com
jordi masnou i ridaura
ADVOCAT
93 767 17 33